المنبر الحر للراي والراي الاخر


مناقشة الاراء المختلفة بعيدا عن السياسه
 
الرئيسيةالاداريين والمشاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
n _n - 1634
 
Admin - 1191
 
ابو خالد - 902
 
بنت الكرك - 669
 
ريم - 588
 
الحيران - 500
 
ابو حمد - 479
 
تالا - 456
 
ساره - 398
 
ميديا - 370
 
المواضيع الأخيرة
» خمسه اوراق مهمه في حياتك..
الأربعاء سبتمبر 24, 2014 4:13 am من طرف صراع الروح

» ""اقترب اكتر كي تعلم الناس ""
الأربعاء سبتمبر 03, 2014 1:13 pm من طرف راما

» النكـــــــــت الدراســـــــــــــــــــــية
الخميس ديسمبر 27, 2012 10:46 am من طرف روح الملاك

» كيف تغير نفسك للأفضل ؟
السبت يونيو 30, 2012 6:25 am من طرف نورا

» ما رايكم بشات و دردشة الختايرة www.LZ9.com
الإثنين فبراير 20, 2012 9:49 am من طرف lz9

» للأذكــــــــــــيــــــــــــــــــــــــأء فـــــقــــط
الثلاثاء نوفمبر 29, 2011 4:33 am من طرف ملاك الروح

» اسئلة حساسة للشباب و البنات
الإثنين نوفمبر 28, 2011 1:22 am من طرف ملاك الروح

» افادت دراسه بان مشاهدة الاطفال للتلفاز خطره
السبت نوفمبر 19, 2011 4:37 pm من طرف مشاعر هادئه

» ارحل .........
الخميس سبتمبر 01, 2011 8:23 am من طرف راما


شاطر | 
 

 ذكـــاء قــادئـد

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: ذكـــاء قــادئـد   الجمعة يناير 15, 2010 1:56 am

مرة قائد جيش
كان يكلم الجنود
فى قاعة كبيرة
عدد الجنود
100جندي
و هو يتكلم
واحد عطس
القائد بدو يعرف
مين هو اللى عطس
قال:
مين اللى عطس؟
محد رد
قسمهم 50 على اليمين
و 50 على اليسار
سأل الخمسين اللى على اليمين
قال : مين هو اللى عطس ؟
كلهم قالوا :
محد فينا عطس
قام القائد قتلهم كلهم
راح للخمسين اللى على اليسار
قالهم : مين هو اللى عطس ؟
محد ردقسمهم 25 عو 25 على اليسار



سأل ال 25 اللى على اليمين
مين هو اللى عطس ؟
كلهم قالوا مو حنا
القائد قتلهم كلهم
سأل ال 25 اللى على اليسار
مين هو اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 13 على اليمين و12 على اليسار
سأل ال13 اللى على اليسار
في احد منكم عطس ؟
كلهم قالو لأ
قتلهم كلهم
سأل ال12 اللى على اليمين
مين هو فيكم اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 6 على اليمين و 6 على اليسار
سأل ال 6 اللى على اليمين
في حد منكم عطس ؟
كلهم قالوا لأ
قتلهم كلهم
سأل ال 6 اللى على اليسار
منهو اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم3 على اليمين و 3 على اليسار
سأل ال 3 اللى على اليمين
في احد منكم عطس ؟
كلهم قالوا لأ
قتلهم كلهم
سأل ال 3 اللى على اليسار
مين هو فيكم اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 2 على اليمين و 1 على اليسار
سأل ال 2 الى على اليسار
منهو فيكم اللى عطس ؟
الإثنين قالو مو احنا
قتلهم !!!!!
سأل الواحد اللى على اليسار
قاله انت اللى عطست ؟
قاله :اه انا
القائد قاله : يرحمهم الله .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الجمعة يناير 15, 2010 2:39 am

لا قائد كتير ذكي ماشاء الله
اشكرك مصطفى على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تالا

avatar

عدد المساهمات : 456
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : العقبة

مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الأحد يناير 17, 2010 1:00 am

بس عنجد مصطفى
قائد من الاخر فعلا العقل في الراس زينه الله ينعم علينا في نعمت العقل
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميديا

avatar

عدد المساهمات : 370
تاريخ التسجيل : 08/01/2010
العمر : 22
الموقع : عمان

مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الإثنين يناير 25, 2010 10:27 am

اسم الله عليه قائد من الاخر مشكور اخي مصطفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ساره

avatar

عدد المساهمات : 398
تاريخ التسجيل : 29/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الثلاثاء يناير 26, 2010 1:57 am

شو هالقائد الفذ غزيت العين عنه



صورة ذكاء و فطنة للأشخاص نجدهم كثيرا في حياتنا



لا حول و لا قوة إلا بالله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عصيه الدمع

avatar

عدد المساهمات : 278
تاريخ التسجيل : 20/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الثلاثاء يناير 26, 2010 3:13 am

يسلمو مصطفى ، بس جد القائد بغايه الذكاء ، وعلى قوله المثل هم يبكي وهم يضحك وهاد ضحكنى على زكائو الي بكى كتير غيرنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ذكـــاء قــادئـد   الثلاثاء يناير 26, 2010 11:09 am

اشكرك الاخت عصيه الدمع على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ذكـــاء قــادئـد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المنبر الحر للراي والراي الاخر :: الفئة الثانية :: كليبات وموسيقى وصور و نكت وطرائف :: نكت وطرائف-
انتقل الى: